NemRefusion
Informationsmail   Driftstatus   Aktuelt fra Support  
Udskriv Opdateret d. 01-09-2014

Er du arbejdsgiver?

Med NemRefusion skal du som arbejdsgiver foretage digitale indberetninger af sygefravær til kommunen og barselsfravær til Udbetaling Danmark for dine ansatte.
 


Med NemRefusion er der to muligheder for indberetning - enten via den forbedrede indberetningsdialog på Virk.dk eller via system-til-system adgang. Du er ikke tvunget til kun at benytte den ene indgang. Hvis dit lønsystem kan levere en del af indberetningen, kan du færdiggøre resten via webdialogen på Virk.dk.

 

 

Hvis du vælger at bruge system-til-system adgangen, skal du i dialog med din systemleverandør, som skal tilrette dit system eller kontakte dit eventuelle lønbureau.

 

 

Du får en oversigt over de udbetalinger, som kommunen har foretaget, og du får også mulighed for at raskmelde medarbejdere via NemRefusion. Desuden hjælper NemRefusion dig med at huske alle de forskellige tidsfrister. Hvis du f.eks. er lidt for tidligt på den, lægger vi din indberetning i det nye venteregister. NemRefusion forudfylder også så meget, som overhovedet muligt, når du indberetter.







 



NemID Medarbejdersignatur

Du skal have en NemID Medarbejdersignatur til Erhverv til virksomheden for at logge på NemRefusion.

 

Bestil en her

 

NB

NemID til private/borgere kan IKKE benyttes, da vi via dit log-in skal kunne identificere din virksomhed.

 

NemRefusion på Virk

Har du allerede en NemID Medarbejdersignatur? Så kan du indberette med det samme via NemRefusion på Virk.dk.

 

Gå til NemRefusion